Subject: Taotlus tehnil. tingimuste saamiseks__Rakvere vald Lepna ÜVK ja Künka tee tee projekteerimine koos tänavavalgustuse ja sadevee ärajuhtimise lahendustega
From: "Olev Saago" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Aug 2025 14:48:50 +0300

Tere!

Palume Palmpro OÜ-le väljastada tööprojekti koostamiseks tehnilised
tingimused.

Töö tellija on Rakvere vald.

Projekteeritava lähteülesande lühikokkuvõte:

Lepna tee

 Rakvere Lepna tee kõrvale vee- ja kanalisatsioonitorustiku pikendamine
suundpuurimisega kõnnitee alla Mirdimäe-Lepna tee ristmikust kuni Künka
tee ristmikuni.

Sealjuures mõlemale poole Lepna teed asuvatele kinnistutele vee- ka
kanalisatsioonitorustike liitumispunktide projekteerimine kinnistute
piiride juurde Künka tee-Lepna ristmikust kuni Rakver linnani.

Mirdimäe-Lepna ristmikust kuni Rakvere linnani on arendaja poolt VK
torustikud projekteeritud ilma liitumispunktideta magistraali ulatuses.

Künka tee

1.	Sõidutee laiendamine
2.	Tänavavalgustuse projekteerimine
3.	Vee- ja kanalisatsioonitorustiku + liitumispunktide
projekteerimine olemasolevast torustikust kuni tänava lõpuni.

Lisan lähteülesande:

https://www.dropbox.com/scl/fi/6ln43yiyttrkzvp1ujo0i/2_Lahteulesanne.zip?r
lkey=fw19y14mcbdteqn8ak455l2fy
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6ln43yiyttrkzvp1ujo0i/2_Lahteulesanne.zip?
rlkey=fw19y14mcbdteqn8ak455l2fy&dl=0> &dl=0

Lisatud kirjale geoaluse mõõteala (projektiala) skeem.

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige/projektijuht

Palmpro OÜ

Nõmmiku 21, Saue linn

76506 Harjumaa

+372 509 7516 | <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.palmpro.ee/> https://www.palmpro.ee/